søndag 10. januar 2010

Stopp, eller veien videre

Jeg tenkte egentlig å gi meg med bloggingen, men jeg vet ikke helt. På den ene siden føler jeg at jeg har malt meg opp i en flaggstang med dette bloggprosjektet mitt. Jeg vet ikke helt om jeg har så mye mer å tilføre, og jeg synes det får være nok eksponering for en stund. Gi seg mens leken er god, eller hvilket ordtak som måtte passe. Også vil jeg heller se om jeg kan få brukt tiden min på å få skrevet andre ting.

På den andre siden vet jeg ikke helt om jeg skal lukke og låse etter meg, for jeg er den jeg er, og av og til har jeg et formidlingsbehov hvor denne bloggen vil være kjekk å ha. Og bloggingen har vært en fin øvelse, god skrivetrening, bra horisontutvidelse osv. Positivt på mange måter. Men jeg vil uansett ikke opprettholde målet om tre innlegg i uka, som jeg har vært nokså nøysom med hittil. Alt som dukker opp etter i dag, blir som bonus å regne. Likevel skal jeg se om jeg får ut et innlegg de gangene det skjer noe stort, eller jeg har skrevet noe virkelig godt. Men samtidig vil jeg ikke love noe.

Jeg merker en viss ambivalens til alt dette. Det får bli som det blir, slik ting stort sett blir.

Uansett er det hyggelig at folk har fulgt med, delvis, halvveis eller helveis, til her vi er nå. Takk for det. Håper alt står bra til.

2 kommentarer:

  1. Lykke til med din dans over brosteinene, hva nå enn du måtte velge.

    Du har i alle fall projisert en real, reflektert, lavmælt, leken samling betraktninger som har vært (og kommer til å være) veldig givende å smuglese.

    SvarSlett