tirsdag 9. februar 2010

Mitt skrivebord er lastet med

  • 1 appelsin
  • 3 bananer
  • 1 pakke kritt
  • 3 lærebøker i matte
  • 2 novellesamlinger
  • 1 nynorsk ordliste
  • 1 kompendium
  • 51 kvitteringer gjennomhullet av en spiker
  • 1 skoleutgave av Peer Gynt
  • 1 norsk litteraturhistorie
  • 2 permer
  • 14 gamle matteprøver
  • 2 doble klesknagger
  • 4 for lange skruer
  • 1 nynorsk avisartikkel fra Argument #5 2009 om at det kan være nyttig å ha det kjipt. Uthevet sitat: Ein mekanisme som får taparen til å innsjå nederlaget før det er for seint, kan vere nyttig.

5 kommentarer:

  1. Prøver å synge dette til en gammel julemelodi. "Og en nynorsk avisartikkEL." Det går hvis man vil.

    SvarSlett
  2. Alt går, min gode bloggkamerat. Alt går. Jeg skal ikke spørre om hvordan den ideen dukket opp, men jeg må si at det var en riktig så sprek fritidsaktivitet.

    Likte for øvrig filmideen din. Hvis Erlend Loe fortsatt hadde vært filmkonsulent, ville du nok fått pengestøtte.

    SvarSlett
  3. Det er ganske sprekt å telle 51 kvitteringer også. Men hva gjør vi ikke for bloggingen.

    Det gjorde godt å få bereftelse på filmideen. Man tror man ikke trenger sånt, men så er man tydeligvis ikke der ennå, og kanskje kommer man aldri dit heller. Så takk skal du ha. Jeg lurer på om jeg skal gjøre teater av den.

    SvarSlett
  4. Nei, man får da ikke mer moro enn man skaffer seg selv.

    Teater høres bra ut. Men da trenger du å inkludere mer nazinips. I sin nåværende skissestatus er det for lite nazinips til å bli godt teater.

    SvarSlett
  5. Haha. Visst pokker skal det bli nazinips.

    SvarSlett