fredag 26. februar 2010

snow&architecture

Jeg lagde vafler i stad, så nå har jeg spist vafler og bedrevet litt rolig kontemplasjon. Vafler og kontemplasjon gjør seg på en fredag. I forigårs hadde jeg én dag vinterferie (som ble oppsummert av min søster med følgende: «Fint vær. Fint føre. Fin skillingsbolle. Fin famile. Fin dag.»), i går ble det en god tolvtimersdag ettersom jeg tok meg fri i forigårs, og i dag har jeg lest Synnøve Solbakken på senga og litt på lesesalen (kort resymé: Mye rødming, mye tårer, men de fikk hverandre til slutt).

Men over til det jeg egentlig skulle nevne:


Erik og jeg spiller fortsatt sammen med ujevne mellomrom, vi heter fortsatt Your Most Inconvenient Friends, og vi har spilt inn fire nye sanger nå, og også denne gangen har vi fått fin hjelp av Kristin, og du kan høre på oss her:

http://www.myspace.com/inconvenientfriends

Denne gangen handler det om matematikere på dansegulvet, troen på at alt kan repareres, kjøreturer i regn, følelser som svikter, og nydelige mennesker. Og Erik har laget fine sanger til mine tekster, og det blir alltid veldig bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar