lørdag 10. oktober 2009

21 og alt vel

Fysikergratulasjon

Den siste uka har jeg tatt meg halvveis høstferie, og jeg har blitt ett år eldre. Jeg har klippet meg, så nå ser jeg mer kristen ut, som min barndomsvenn Carsten ville ha sagt, og jeg har kjøpt meg nye bukser av en hipp svenske med tynt skjegg, som sa jeg hadde kjøpt buksene med det kuleste navnet, stage dive - joda, bra navn det - og jeg har bakt kake og savnet den forrige hybelnaboen, som hadde både slikkepott og håndmikser, for det hadde vi ikke nå.


I går hadde jeg en hyggelig feiring, først med familien, så med venner som stilte med muffins & ballonger, og jeg stilte med Scrabble, kaffe & kake, så det ble en markering av den lavmælte, koselige sorten. Jeg har fått skjerf & votter, For Sant Til Å Være Godt, Gossip In The Grain, Stille dager i Mixing Part, Ingen Heime, Himmelen Over Berlin, Into The Wild og to bøker om Jarle Klepp, og jeg har ikke minst fått et rivjern, samt et stort norgeskart til å henge på veggen for å få dialektoversikten.


Jeg er 21 år, jeg har gode venner, en fin familie, og jeg har det ganske ålreit akkurat nå.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med vel overstått. 21 år er en fin tid. Kanskje vi snart skal gjøre alvor av at du tar deg en tur til Sandvika vgs og tester ut noen teorier?

    SvarSlett
  2. Takk for det. Ja, det vil jeg svært gjerne. Du får bare si ifra når det måtte passe.

    SvarSlett